Nasze produkty

Linki sponsorowane  

Pojawiają się po prawej stronie organicznych wyników wyszukiwania. Jest to najszybszy i najprostszy sposób uwidocznienia swojej strony internetowej na wyszukiwarkach. 

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie określane inaczej jako SEO to nic innego jak ogół działań, których celem jest wypromowanie danej strony WWW w wyszukiwarkach internetowych.

Linki sponsorowane

Strona internetowa jest produktem, który bez odpowiedniej promocji nie zostanie zauważony. Zaginie w natłoku informacji, które pojawiają się każdego dnia w Internecie. Stanie się ona wizytówka naszej firmy, na która zaglądać będą jedynie osoby które nas znają. Dlaczego tak ma być?                                                 

Od początku naszego istnienia Agencja Eve Group, oprócz budowania stron internetowych stara się stworzyć z nich silne narzędzia marketingowe za pomocą promocji. Najprostszą metodą dotarcia do klienta jest reklama w wyszukiwarkach, która przy niewielkich nakładzie kosztów pozwala przyciągnąć do siebie ogromna liczbę potencjalnych klientów.

Linki sponsorowane pojawiają się po prawej stronie organicznych wyników wyszukiwania. Jest to najszybszy i najprostszy sposób uwidocznienia swojej strony internetowej na wyszukiwarkach.

Oparte są na zasadzie PPC (pay per click). Wyświetlanie reklamy jest bezpłatne, a reklamodawca płąci jedynie za faktyczne wejścia na jego stronę internetową. Daje to duże możliwości zaistnienia w internecie przy niewielkim nakładzie kosztów.

Każdy link oprawiony jest odpowiednim opisem, który do każdego słowa kluczowego może być inny. Opisy mają na celu jeszcze większe poinformowanie potencjalnego klienta, co kryje się za danym linkiem. Dobrze napisany opis to najważniejszy czynnik wpływający na powodzenie kampanii reklamowej.

Zalety linków sponsorowanych

Nieograniczona ilość słów kluczowych – link sponsorowany może wyświetlać się pod każdym słowem kluczowym związanym z Państwa branżą (Pomoc naszych specjalistów w doborze słów kluczowych, które będą dla Państwa najefektywniejsze)

Reklama oparta na zasadzie PPC – płacą Państwo jedynie za świadome wejścia potencjalnego klienta na Waszą stronę internetową, a nie za wyświetlanie reklamy
targetowanie kampanii na określony region – dobra informacja dla przedsiębiorców lokalnych. Link sponsorowany można wytargetować na dowolny obszar, na którym działa firma.

Szybka aktywacja – reklama pojawia się w wyszukiwarce do 5 dni roboczych od daty podpisania umowy.

Elastyczność formy – linki sponsorowane to reklama, której forma zawsze zależy od Państwa. Podczas trwania kampanii, w każdej chwili mają Państwo możliwość wprowadzania dowolnych zmian: zmiany słów kluczowych, opisów reklamowych itp.

Ustawienie emisji reklamy – reklama w Google może pojawiać się w określonych przez Państwa godzinach, np. tylko w godzinach pracy.

Statystyki – początkiem każdego tygodnia otrzymują Państwo dokładny raport opisujący działania reklamowe. W raporcie przedstawiona jest ilość wyświetleń, kliknięć przypadających na dane słowo kluczowe, współczynnik skuteczności reklamy CTR oraz średnia pozycja utrzymywana na wyszukiwarce.

Skuteczność – reklamy oparte na zasadzie PPC to najskuteczniejsze formy reklamy w Internecie, jest to rodzaj reklamy, w której potencjalny klient sam szuka dóbr oraz przechodzi etapowy proces weryfikacji. Potencjalny klient musi wpisać odpowiednie słowo do wyszukiwarki, aby otrzymać wynik, musi zainteresować się Państwa reklamą oraz co najważniejsze kliknąć i świadomie przenieść się na Państwa stronę internetową

Nastawienie na cel – reklama oparta na zasadzie konwersji. Mogą Państwo określić cel kampanii co daje gwarancję sukcesu. Konwersją może być zakup w sklepie internetowym, rejestracja użytkownika na stronie, wysłanie formularza kontaktowego etc.